Приказа странице прошлог месеца:

петак, 29. април 2011.

...??


Zapitam se...


Da li te nekad iznerviram, a nećeš da mi kažeš? Da li će ti biti tamo lepo sa mnom? A ti, hoćeš da se zaljubiš tamo i budeš srećna bez filozofije? U stvari, hoćemo biti zajedno? A hoćeš ti još uvek biti tako lepo zaljubljena kad se vratim? Jel to dobro? A ti, hoćeš da se vratiš i da se družimo kao ranije? Hoćemo na more? A hoćeš me ti sačekati? Hoćeš ti i dalje biti srećan što ideš i kad se vratiš? Kako ćeš se ti provesti? Hoćemo da se čujemo posle toga stalno? Hoćeš ti nastaviti da me zasmejavaš? Hoćeš da se dešavaš? E, a jel ono bilo stvarno, ili mi se učinilo? Bilo bi kul, a? A ti, hoćeš da pomisliš nekad na mene? Da se ne hvališ? A da se osmehneš onako? Ti, hoćeš biti srećna i lepa? Hoćemo da pijemo sangriju na suncu? Hoćemo ikada popiti tu kafu? Hej, a hoćemo da umiremo od zajedničkog smeha? Jel znaš da ćeš nam nedostajati? Hoćeš da me posavetuješ opet? Hoće da te prođe neraspoloženje? Hoćeš da se odrazmaziš? Hoćeš da se pojaviš više??? Hoće biti dovoljno? Ima još par sati samo....

Нема коментара:

Постави коментар