Приказа странице прошлог месеца:

недеља, 27. јун 2010.

Brazil, Spanija, Kolumbija...


I svo lepo vreme koje kapiram da tamo sada vlada...
Nakon sto sam u spavacici, trenerci, termo carapama i sa ricinusovim uljem na kosi, otisla da kupim neki slatkis, koji ce mozda ulepsati ovo prokleto jutro, tj popodne kada sam jedva uspela da ustanem iz kreveta, dohvatila sam se interneta i srela se sa jednom prelepom pricom!!
Njegovo ime je Nenad, a o njegovom zivotu u Brazilu mozete procitati na njegovom blogu, tu odmah sa desne strane... :)
Ono sto me je dodatno inspirisalo u celoj prici je to kako neki ljudi zele i umeju da iskoriste divne prilike koje im se nesebicno nude. Posvetiti godinu dana svog zivota necemu tako velikom kao sto je zivot u Brazilu, ne osvrcuci se na to sta cu propustiti ovde, vec stremiti ka tome sta cu sve tamo dobiti!! I za 20 dana, covek je postao popularan, upoznao je prijatelje i civavu, a o tome kakav je utisak o svojoj zemlji ostavio, citajte kod njega...jednom recju AIESEC!!







e a evo je i pesma! Mozda je i ona bila jedna od onih neustrasivih, kao Nenad u Brazilu, Bebi Dol na evroviziji...:)
Nego...
sta se desilo sa junom? Poslednjih 100 godina pada kisa, i padace jos 100, kako sam videla u prognozi. Ideja!! Organizovati session: zasto sunce smara?? i da onda zajedno izvucemo najbolje iz ove situacije...da, mislim da je to resenje.
Ja se za sada radujem torti od jagoda! A ti?? :))

2 коментара:

  1. Ja se radujem tome sto cemo sutra celo popodne da provedemo zajedno.i sto cemo da spremimo ispit. i ispijemo kafice i mazemo nokte. i tome sto cemo onda kad dodje lepse vreme mi biti ociscenih godina i spremne za apsolutnu bleju. i sto cemo planirati more.i sto cemo pre toga ici na adu i voziti rolere i crneti.eto ti! tome se ja radujem kad pada kisa... dalje?? drugi?? a a??

    ОдговориИзбриши
  2. За мене је радост деловати инспиративно на друге :] ...

    ОдговориИзбриши